Med ett band av prickar

Hej! Nu är två tentor avklarade, så jag tag en andningspaus och bloggar lite. Denna manikyr som jag gjorde för två veckor sedan blev jag ganska nöjd med, och det kan jag tacka mina trogna duttpennor för :)
 
Jag har använt ett rosa-auberginefärgat krämlack och gjort ett "band" med prickar på diagonalen. Jag ville ha prickar i lite olika storlekar och olika många alternerande lager med vitt och basfärgen. På ringfingret satte jag på de tre största prickarna dit rhine stones.
 
 
 
 
  • Viva la Diva - minilack nr 20
  • China Glaze - White on white
  • Rhine stones
God natt!


Kommentarer
Cactus

Väldigt fint!

Svar: Hej Tack för kommentaren! Och tack så mycket, jag blev själv lite nöjd :)
Sussie

2013-03-14 @ 08:32:35
URL: http://cactusnailpolish.com
Fröken Nilsson

Snyggt!
Vad har du för redskap till din prickar? Känner att jag nog måste investera.....

Svar: Tack så mycket!!! Jag använder "dotting tools", som du säkert har sett om du har kollat runt på youtube-tutorials och sånt :) Denna

www.fastnaglad.blogg.se/2011/january/punktpenna.html

köpte jag för två år sedan, men nu har jag köpt till med ett set till. De finns att köpa från utländska sidor men även på en del små svenska näthandlar. Men annars så går det ju att använda knappnålar, hårnålar och annat om man inte vill investera :)
Sussie

2013-03-14 @ 09:08:25
URL: http://frokennilssonsfarger.blogspot.com
Andrea / Tasty Tips Blog

Åh det här är megafint, väldigt coolt :)

Svar: Tack så mycket! Det var roligt att höra, jag blev faktiskt lite nöjd själv :)
Sussie

2013-03-16 @ 12:11:36
URL: http://tastytipsblog.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0