Avant garden plus one

God kväll! Vårens underbara snödroppar och tussilago håller sig fortfarande på avstånd, men här kommer manikyr med några av lacken ur China Glazes vårkollektion Avant Garden. Jag gillar kollektionen mycket, jag tycker att många av årets lite dammiga, på ett sätt nästan murriga... fast ljusa... lacken känns lite sköna på något sätt, ljusa pastelliga men inte för sockriga (även om jag älskar sockriga vårpasteller).
 
Jag har köpt fyra lack ur kollektionen och jag tog två duttpennor i olika storlek och lekte loss och jag tycker att det blev en ganska bra manikyr. Men som nämnts i rubriken så använde jag bara tre lack ur Avant Garden och tog in en outsider från H&M :)
 
 
 
 
  • China Glaze - Budding romance
  • China Glaze - Mimosa´s before mani´s
  • China Glaze - Passion for petals
  • Hennes & Mauritz - Rising sun
Hejdå!


Kommentarer
Andrea / Tasty Tips Blog

Åh vad coolt! 70-tal, typ :P

Svar: Tack så mycket! Jag håller helt med om att det ger en känsla av 70-tal, med den murriga gröna och orange, jag har faktiskt ett ännu mer 70-talsmässigt blogginlägg på gång :)
Sussie

2013-04-12 @ 01:21:43
URL: http://tastytipsblog.blogspot.com
Annefia

Supersnyggt! Men alltså, du bara MÅSTE ha bredare naglar än mig för jag kan inte begripa hur jag skulle få plas med så många rader med prickar på mina stackars smala naglar.

Svar: Tack så mycket! Små prickar kanske? :) Men det kan faktiskt stämma, för jag har i allmänhet ganska grova dasslock till händer, och om naglarna är proportionerliga så är de säkert bredare :)
Sussie

2013-04-12 @ 05:13:59
URL: http://blogg.fialand.com/
Ann-Sofie

Åh sååå snyggt och vilka läckra färger! Det här gillade jag verkligen. :-)

Svar: Tacktack, det var jätteroligt att höra! Ja, jag gillar också färgerna, tycker att jag lyckades få till det bra om jag får säga det själv :)
Sussie

2013-04-12 @ 09:25:06
URL: http://www.colourit.se
Tezzilicious - A Nail And Beauty Blog

Super snyggt! Du är så duktig och göra väldigt många olika designer <3 inspirerande!

Svar: Tack så mycket! Nej men gud vad snällt sagt, tack!
Sussie

2013-04-12 @ 18:14:19
URL: http://tezzilicious.blogg.se
Annefia

Själv sitter jag ju med små händer som dessutom har rejält kupade naglar så det kan vara lite svårt med utrymmet för nailarts ibland.

Svar: Okej, men de brukar inte se så kupade ut på bilderna. Ja, bara någon millimeters skillnad kan ju göra ganska mycket, men jag tycker att du brukar lyckas mycket bra ändå :)
Sussie

2013-04-13 @ 00:27:31
URL: http://blogg.fialand.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0