Justin Biebernaglar FTW

Hej allihop, hoppas att ni avnjuter en bra lördag! Ni kanske undrar över rubriken... nej jag har inte gått i barndom och blivit tretton år... jag kan förklara! (Hehe, ursäkta min sarkastiska ton, det är inget fel på att gilla Justin Bieber.) Jag var inne på Åhléns och kollade runt lite på parfymavdelningen när jag såg Justin Biebers parfymflaska och nagellackshjärnan i mig direkt registrerade att flaskan måste vara gjord av "spun sugar"-tekniken!
 
När jag kom hem ville jag direkt göra en manikyr inspirerad flaskan, med hjälp av spun sugar-tekniken och nagellack i någorlunda samma färger. Tyvärr så fungerade inte lacken som jag valde, att göra spun sugar med, så jag fick ta en striping brush och smeta ut lite ränder för hand i stället. Det blev inte alls de där trådarna som flaskan har, men jag gillar ändå naglarna, för jag tycker att färgerna blev ganska läckra tillsammans, så jag är ändå ganska nöjd med mina Justin Biebernaglar :)
 
 
 
 
  • Viva la Diva - nr 61
  • Viva la Diva - nr 107
  • China Glaze - Wicked style
  • Viva la Diva - minilack nr 20
  • Depend Art Liner - nr 1061
Så vad tycker ni, ser inte flaskan ut att vara gjord med spun sugar-tekniken?
 
Hejdå!


Kommentarer
Lela

Som en abstrakt solnedgång:)

Svar: Vad roligt med en annan tolkning, abstrakt solnedgång låter dessutom roligare än min egen tolkning :)
Sussie

2013-04-20 @ 21:52:21
URL: http://www.lelack.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0