Eastersugar

Glad påsk allesammans! Har ni begivit er till Blåkulla än? Det har jag gjort i alla fall :)
 
Tidigare i veckan gjorde jag en liten mjukstart på påskveckan med en inte allt för "påskig" men i alla fall gul manikyr. Det är gult i botten med en svart dekoration (kanske kan tolkas lite som ett väldigt finlemmat påskris om man vill vara lite påskig?) med "spun sugar"-tekniken. Vill ni se tutorial på metoden så går det hos LucysStash.com där jag först såg tekniken. Inte för att jag vet varför, men jag lämnade nederdelen av nageln gul och fäste dit en gul rhine stone.
 
 
 
  • Hennes & Mauritz - Going bananas
  • Depend - nr 039
  • Gula rhine stones
God kväll!


Kommentarer
Ann-Sofie

Guuud sååå colt. Jätteläckert! Gillar det verkligen. Glad Påsk!

Svar: Tack så hjärtligt! Åh, vad kul att du gillar det, glad påk du med!
Sussie

2013-03-29 @ 12:04:11
URL: http://www.colourit.se/
Andrea / Tasty Tips Blog

Ååh vad cooolt! Härligt och lite udda påskmanikyr! Glad påsk!

Svar: Tack så mycket!!! Hehe, kul att det var lite udda, för det var det jag var ute efter :) Glad påsk du med!
Sussie

2013-03-30 @ 02:01:38
URL: http://tastytipsblog.blogspot.com
Lela

Det här såg helt klart spännande ut, måste genast kolla in tutorialen:)

Svar: Ja, gör det! Det är en jätterolig teknik! Tutorialen är inte hos lucysstach, men hon har länkat till en tutorial... men kolla in den för som sagt, det är en rolig teknik.
Sussie

2013-03-30 @ 10:12:41
URL: http://www.lelack.se
Emma P

Ashäftigt, har aldrig sett denna teknik tidigare. Och ja, jag gjorde direkt kopplingen till påskris:)

Svar: Tack så mycket!!! Okej, men det är en cool teknik, pröva den vetja´, det är roligt :) Haha, vad roligt att du gjorde kopplingen till påskris, då passerar den definitivt som påskmanikyr :)
Sussie

2013-03-30 @ 12:57:34
URL: http://sminkan.com
din Leda

Ohh.. snyggt!!

Svar: Tack så mycket, lite cool teknik va?
Sussie

2013-05-13 @ 18:53:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0