Återfunnen skatt

Hej!
Det blir inga naglar i dagens inlägg, men jag måste bara dela med mig av min glädje över återfunna skatter. Nagellack (plus alla mina stamping-prylar) som jag har trott varit försvunna för alltid har visst bara legat i en låda hemma hos mina föräldrar... oops.
 
Det var när jag började märka att jag saknade ett par jeans samt ett och annat nagellack i höstas som jag drog slutsaten att jag måste ha glömt en kasse eller väska på något tåg eller en buss i somras. Jag har till och med ringt till ett bussbolag och hört efter om de har hittat en väska (jag funderade på hur jag på ett normalt sätt skulle kunna beskriva innehållet som ett gäng omsorgsfullt förpackade nagellack).
 
 
Det var ju inte så många lack som var borta, men jag har minsann saknat dem alla! Framförallt alla mina stamping-saker hade varit lite jobbiga att ersätta. Så jag är glad att jag har hittat dem nu igen. Frågan kvarstår dock... var sjutton är byxorna någonstans?
 
Hejdå!


Kommentarer
Tezzilicious - A Nail And Beauty Blog

haha härligt med återfunna saker ^^ Nu kanske det kommer lite stamping manikyrer? :D

Svar: Ja, man blir lika glad som om man har fått en present med nya lack, fast de är gamla :) Jajmän, det kommer alldeles strax :)
Sussie

2013-04-23 @ 22:34:26
URL: http://tezzilicious.blogg.se
Annefia

Vad skönt att du hittade grejerna! Blir det lite stampingmanikyrer nu för oss att njuta av?

Svar: Ja, det blev verkligen en, om än snopen, lycka när jag hittade dem :) Ja, en i alla fall som kommer alldeles strax :)
Sussie

2013-04-24 @ 00:44:15
URL: http://blogg.fialand.com/
Gelic' nail art

Va kul att de återfanns ;) Skit i byxorna, du hittade ju det viktigaste ;) hihi Men allvarligt är det så kul att hitta saker som man trott varit borta, känns verkligen som en lottovinst.

Svar: Hahaha, ja du har helt rätt, ett par gamla byxor är ju inget att bry sig om. Ja eller hur, och man hittar dem alltid när man letar efter något helt annat, så det blir liksom ett "plötsligt händer det"-moment :)
Sussie

2013-04-26 @ 09:43:06
URL: http://gelicnailart.blogspot.se/
din Leda

O__o ..jag trodde du hade letat hemma?! å du har inte nämt att du har hittat dom igen..

Svar: Ja... men jag hade ju letat hemma. Fast inte på just DET stället :)
Sussie

2013-05-13 @ 18:59:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0