Sunshine Award

Hej! Jag har fått två Sunshine Awards från fina Annefia på blogg.fialand.com och Mona på monasmanifest.wordpress.com! Jag har fått så fina motiveringar och ni förstår inte hur rörd jag blir, jag hade aldrig kunnat tänka mig att någon skulle uppskatta mina nail arts, men samtidigt så finns det ingenting som ger en så mycket lust till att blogga som att någon uppskattar att läsa det. Och både Monas och Annefias bloggar är så inspirerande och snygga så alla som inte har varit inne på någon av dem borde genast kolla in dem.
 
 
Reglerna för utärkelsen är följande:
  • Tacka den som gav dig utmärkelsen.
  • Lägg utmärkelseloggan på din blogg.
  • Dela med dig av 7 fakta om dig själv.
  • Nominera 5 eller fler bloggar som inspirerar dig.
 
Som sagt är jag verkligen tacksam mot  Annefia och Mona som har givit mig utmärkelsen! Dessa är mina sju fakta:
  • Jag är uppvuxen på en bondgård vilket verkligen är ett fantastiskt ställe att växa upp på. Nu har jag däremot varit stadsbo i många år.
  • Jag är vänsterhänt. Jag vet inte om någon har lagt märke till det, men det är därav alltid min högerhand som blir mannekäng här på bloggen.
  • Jag älskar att läsa böcker, jag läste till och med ett år litteraturvetenskap efter gymnasiet, men jag har svårt att få ro till att läsa när jag har mycket skolarbete att göra och läser inte alltid så mycket som jag vill.
  • Jag kan spela gitarr. Inte alls bra längre, men jag gick på musikskolan i några år under skolan och spelade, så när jag kommer åt en gitarr så tycker jag att det kan vara kul att klinka lite grand (dock aldrig med publik). Detta är dessutom en aktivitet som går stick i stäv med att ha långa naglar så det går ännu sämre nu för tiden.
  • Jag dansar stepp. Jag har aldrig varit någon danstjej, men jag har alltid tyckt att stepp har varit häftigt, så ett år tog jag tag i det och anmälde mig till en kurs vilket resulterade i att jag har dansat i ca fem år nu. Jag har bara tränat en gång i veckan, så jag är ingen Fred Astaire precis, men det är kul.
  • Jag är en obotlig samlare, jag kan inte slänga någonting! Allting med devisen "Man vet aldrig när man kan behöva den här", gamla strumpor med hål i: "jag kan behöva dem när det är tvättdag". Och viktiga papper ska vi inte ens tala om...
  • Jag är verkligen vankelmodig. De flesta människor har väl beslutsångest i och för sig men ibland känns det som att jag är den värsta på hela jordklotet.
 
Denna award har ju gått runt ett tag bland bloggarna så jag är inte säker på om någon av dem jag nominerar nu inte redan har blivit nominerad, men vi kör på i alla fall.
 
Hon med naglarna är oerhört skicklig på att måla snygga nail arts, hon frihandar fantastiskt och tar dessutom snygga swatchbilder på lacken som hon använder. Hon verkar vara en kul tjej och skriver alltid roligt och personligt.
 
Gelic' uppdaterar ofta och alltid med något nytt, roligt att se, både swatches och fantastiska nail arts av alla de slag. Hon har en snygg blogg som man alltid blir glad av att gå in och läsa och verkar vara en så härlig person.
 
 :: Nail me
Nail me skriver alltid bra och personliga inlägg och tar ofta fasta på olika teman eller speciella dagar till sina manikyrer och nail arts. Hon är dessutom den som har gjort några av mina favorit-water marbles.
 
 :: ElaKnit
Den fjärde bloggen är ingen nagelblogg, men jag gissar att många som är intresserade av naglar även är lite pyssliga av sig, och detta är en mycket inspirerande handarbetesblogg men mycket historisk fakta om olika stilar och influenser ofta med stickning. Och det är en av mina systrar som driver bloggen, så därför har jag helt objektivt nominerat den:)
 
 :: Som femte utmärkelse vill jag belöna vem som helst som vill bli utmärkt! Jag tycker att alla förtjänar lite solsken och det finns för många som inspirerar mig för att jag ska få plats med alla här, så alla som känner för att skriva sju fakta om sig själv får nu en Sunshine Award av mig.
 
Hejdå!


Kommentarer
Ann-Sofie/Colour it

Vad roligt att läsa om dig. Du är verkligen värd ett Sunshine Award!! :-)

Svar: Men åh, tack så mycket, du skriver alltid så gulliga kommentarer! :)
Sussie

2013-06-13 @ 07:39:00
URL: http://www.colourit.se
Gelic' nail art

Kul att läsa om dig och dessutom stort tack för nomineringen! :D Har gjort inlägg om det nu :)

Svar: Så roligt att du tycker det. Äsch, det var du så klart värd :) Vad roligt, då ska jag genast läsa nu :)
Sussie

2013-06-13 @ 12:04:27
URL: http://gelicnailart.blogspot.se/
Mona/TMF

Åh! Jag steppar också! Vad kul :) Har du varit på Herräng nån gång?

Svar: Va, är det sant, vad roligt, vad är oddsen på det liksom, är ju inte precis många som steppar nuförtiden :) Nej, jag har aldrig vari där, men har hört om det, började dansa lindy hop i höstas också, och det är tydligen många lindy hopare som ska på Herräng. Brukar du vara där?
Sussie

2013-06-13 @ 18:13:19
URL: http://monasmanifest.wordpress.com
Annefia

Så kul att läsa och du är så värd ditt award!

2013-06-20 @ 17:32:15
URL: http://blogg.fialand.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0