Änglahjärtan

Hej! Äntligen lördag säger jag bara! Det har varit en vecka med fullt upp kan jag säga, har varken hunnit blogga eller hålla mig a jour med de fina bloggarna som jag följer, så idag ska det läsas :)
 
Dagens manikyr är gjord av Color Clubs lite aquafärgade Halo Hues-lack, Angel kiss, från i höstas som jag äntligen har kommit mig för att använda fast vårens holokollektion redan har kommit ut. Till nailarten letade bland mina krämlack och hittade ett lack som matchade väldigt bra... lite väl bra... För som andra bloggare redan har konstaterat innehöll Halo Hues-kollektionen fina hololack, men när de inte är i direkt ljussken så syns holoeffekten nästan ingenting alls. Alltså var det lite svårt att knäppa bilder där nailarten syntes, men jag har några bilder där det syns vad jag har gjort. Ingenting fancy men en liten rad med hjärtan längs nagelkanten.
 
 
 
 
  • Color Club - Angel kiss
  • China Glaze - Kinetic candy
Hejdå, ha en bra lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0