Grafiskt mönster

Hej! Igår bar jag detta som ska föreställa ett grafiskt mönster i gråskala med en accentfärg.
 
Jag har använt vitt, svart, grått, beige och en pastellfärg på varje finger. När jag tänker på grafiskt mönster tänker jag nog mest på 60-tal, men jag tycker att pastellfärgerna gjorde att det blev lite 80-talskänsla på det. Tyvärr tycker jag att de olika fälten nog blev för lika till storleken, nästa gång skulle jag nog göra lite större skillnad mellan dem.
 
 
 
  • Depend - nr 039
  • China Glaze - White on white
  • ORLY - Pure porcelain
  • China Glaze - Pelican gray
  • OPI - Panda-monium Pink
  • China Glaze - Sweet hook
  • China Glaze - Re-fresh mint
  • Depend - nr 245

Idag däremot ser mina naglar inte ut såhär, för jag har tagit bort allt lack och klippt ned naglarna. Idag åker jag nämligen till Alperna för att åka skidor och tänker att det är bättre att klippa av naglarna än att de ska brytas av där nere. Det kan ju bli smärtsamt när naglarna böjs våldsamt, för ramla en del lär jag göra då det är första gången som jag åker slalom. Jag börjar faktiskt bli lite nervös nu... så ni får hålla tummarna för mig så att jag inte bryter några ben, armar eller fingrar... Med anledning av detta kommer det även att bli lite paus här på bloggen i tio dagar men när jag kommer hem från resan blir det nya inlägg igen.
 
Hejdå!


Kommentarer
Lela

En riktigt läcker manikyr. Var rädd om dig i backen:)

Svar: Tack så mycket, det glädjer mig! Tack så mycket, så feg som jag var, så var det inga problem att vara rädd om sig :)
Sussie

2013-01-20 @ 00:36:55
URL: http://www.lelack.se
Goston

Coolt! :)

Svar: You like? Thanks :)
Sussie

2013-01-21 @ 05:20:06
Ellika

Den här var ritkigt läcker!

Svar: Tack så mycket, så roligt att du tycker det!
Sussie

2013-01-31 @ 11:50:17
URL: http://blandnaglar.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0