Underbart är kort

Hej! Nu har det varit lite tyst här ifrån mig igen, för att mina naglar har blivit ännu kortare än i senaste inlägget. Sist så var det ju bara lite pekfingernagel som hade gått av, men nu har två andra naglar stämplat in också. Och det riktigt rejält, sådär smärtsamt långt ned precis vid fästet, så jag har inte velat måla över huvud taget de första dagarna.
 
Såhär ser de alltså ut nu. Jag borde kanske fila ned övriga naglar med, men eftersom jag har så svårt för att få ut pekfingernageln så är jag orolig att jag aldrig kommer få ut den igen om jag filar ned den, så den får vara lite längre, så hoppas jag att lång- och ringfingret kommer ikapp så småningom.
 
Lacket jag har är i alla fall Jungle Queen från China Glazes höstkollektion On Safari. Jag tänkte som så, att mörka lack ju är snyggast på korta naglar, så det är lika bra att passa på med mörka lack nu.
 
Jungle Queen är ett typ mörkt grått lack. En sådan där typ av grå som på något sätt även skulle kunna vara lila. Lite taupefärgat kan man också kalla det, som en mörkare variant av Below Deck (också från China Glaze).
 




  • China Glaze - Jungle Queen
Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0