Teal for two!

...and two for teal :) Det har dykt upp några fina nagellack från Gina Tricot i bloggvärlden och jag har blivit lockad att köpa två av dem. Det som jag ska visa idag är verkligen ett bedårande lack i en färg som verkar vara ganska populär denna höst, den där lite blå/grön/teal-ish skimrande färgen. Jag brukar inte vara så mycket för blått, men denna typ av färg är ju bara för tjusig.
 
Jag har gjort en tejpmanikyr med Gina Tricots Brillinat blue och ett tealfärgat krämlack (som jag också är en blå färg som jag älskar) från OPI. Jag tänkte att det skulle bli effektfullt med en kombination av två lack med i princip samma färg men med olika finish, och det blev väldigt fint men inte så effektfullt då man knappt ser någon skillnad på lacken :)
 
 
 
  • Gina Tricot - Brilliant blue
  • OPI - Ski teal we drop
Hejdå!
 


Kommentarer
Anonym

Hej fin blogg! ville bara tipsa om en soda med väldigt billiga saker till naglarna :) http://fyndiq.se/halsa-skonhet/naglar/

Svar: Tack så mycket! Okej, det var snällt.
Sussie

2012-09-27 @ 20:50:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0