Födelsedagsmanikyr

Hipp hurra, för igår fyllde jag 25 år! :) Jag tänkte att det finns väl inget mer passande att ha på sin födelsedag än underbart holografiska regnbågar! Dessutom inföll min födelsedag i år på en fredag, så då passade det ju även in på det som alla nagelbloggare känner som "Holofredag". Så detta blir alltså mitt första bidrag till den av skimmerskuggan.blogspot.se instiftade holofredagen (fast jag hann inte blogga igår, så det kommer i efterskott).
 
 
 
 
  • Make Up Store - Greta
För att dekorera fäste jag dit två lila stjärnpaletter som jag köpte på Panduro i ett litet kit med olika glitter och paletter i rosa och lila toner.
 
Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0