Allt har en ände

Då tog min nästan tre månader långa svit med långa naglar slut... Min pekfingernagel hade fått en spricka och fast jag visste att den skulle ge vika förr eller senare gjorde jag mitt bästa för att ignorera det. Men nu är den av. En världslig sak visserligen... den är ändå längre än vad jag brukar få pekfingernaglarna att bli :)
 
Lacket som jag hade var förresten ett grått, magnetiskt lack från Color Club vilket jag tycker mycket om. Vissa färgade magnetiska lack tycker jag blir lite för mycket på något sätt, men detta grå ser verkligen ut som stål (som namnet antyder) och ser lite tufft och hårt men samtidigt stilrent och enkelt ut. Jag är verkligen glad för att jag köpte det. Det heter passande nog Steal of the night och ger ett vågigt mönster.
 


  • Color Blub - Steal of the night
Hejdå!


Kommentarer
Anonym

Jag sökte på mel b naglar på google(bilder) och de naglar du har gjort kommer jätte högt upp.:) tänkte att det var lite kul ;)

Svar: Va, är det sant!? Det har du rätt i, det är faktiskt lite kul! Bara att hoppas på att folk söker på spice girlsnaglar i fortsättningen då :)
Sussie

2012-09-13 @ 14:41:11
Sminkan

Nej, vad trist att du bröt nageln. Men den gick alla fall av så du har kvar en hel del fri tipp så du hade ju ändå tur.
Lacket är snyggt för att vara magnetiskt. Definitivt.

Svar: Ja, det har du rätt i, jag hade ganska tur den gången. Men nu har tyvärr mina naglar blivit ännu värre tilltygade... Ja eller hur, jag tycker också att det är ganska snyggt för att vara magnetiskt.
Sussie

2012-09-18 @ 09:12:52
URL: http://www.sminkan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0