ABC



Jag fick en inbjudan att göra ABC-listan för så länge sen att det nästan är lite pinsamt att göra den nu, men eftersom jag har fått en inbjudan så vill jag göra den, bättre sent än aldrig. Tack awesome bloggaren Brilliant Nail för awarden!

Utmaningen lyder att man ska skriva någonting om sig själv med hjälp av alfabetets alla bokstäver. Här kommer min lista:

Akvariefiskar har jag.


Bassängen motionssimmar jag gärna i (inte akvariet då :)).


Couplings heter en brittisk sitcom som många inte har sett, men som är den roligaste sitcomen som gjorts.


Den bästa sommaren, är en underbart bra film.


Eiffeltornet skulle jag vilja besöka.


Fotografering kan jag inte för fem öre, men skulle gärna bli bättre på.


Garnnystan stickar jag gärna upp när jag får inspiration.


Hund eller katt? – Katt, fast hundar kan vara fina de med.


Ingenjör pluggar jag till.


Ja, tack, gärna en kaka till.


Kladdkaka.


London skulle jag gärna besöka igen.


Mjölk i kaffet.


Nailfood.


Orkidé har jag en som har överlevt i sju månader nu.


Problem har lösningar.


Quasadillas med guacamole.


Rött är en fin färg.


Sussie är smeknamnet för mitt riktiga namn som är Susanne.


Teenage dream är ett av favoritlacken.


Utsökt utsikt över Uppsala från fönstret.


Vitsippor gillar jag.


Winnerbäck är en bra artist.


Xerxes var en bra serie som gick för många år sedan på TV.


Y=f(x)


Zzzover gärna till snoozen.


Åker alla karuseller på Liseberg (förutom Fritt fall, det gör jag aldrig om).


Ältar ganska mycket, men försöker sluta :).


Önskar alla en fortsatt trevlig dag.


Som sagt, det var några veckor sedan den här awarden florerade runt, så jag tror att många redan har gjort den. Alltså taggar jag ingen speciell, utan alla som vill tycker jag ska göra listan.

 

Hejdå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0