Svart-vitt och randigt

Hej! Idag har jag en halvmånemanikyr att bjuda på. Meningen var att ränderna skulle vara rundade i form av månen, men det var inte helt lätt att få till. Jag lyckades klippa till rundade, tunna tejpbitar att använda som mall, dessvärre blev det ändå inte helt perfekta ränder, men lite pynt i form av stenar och silverpärlor kanske väger upp det. Jag tycker nästan att de svartvita ränderna ger lite känsla av 60-talets "grafiska" eller abstrakta mönster i svart och vitt... jag som har varit lite inne på 60-talet det senaste :)
 
 
 
 
  • China Glaze - White on white
  • Svart akrylfärg, rhine stones och silver beads
Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0