Divine


Vilket sätt kan man bättre börja det nya året på, än med bling och ett långväga besök hos en god vän? Hos min kompis Elin gick vi loss på den glittriga, rosa och hjärtliga avdelningen, bland annat med det gudomliga Divine swine från OPI:s The Muppets-kollektion. Det är ett jättefint lack med rosa/magentaglitter och stora regnbågsfärgade glitterpartiklar.

Vi har båda använt en basfärg och sen glitter över det, och till sista hjärtan över alltihop. Det är min kompis som med en särskild fallenhet för det, har gjort hjärtanen på oss båda med hjälp av en dottingtool.

Jag känner mig lite som en 11-åring när jag tittar på mina naglar (frånsett att jag inte använde nagellack när jag bara var 11 år). Eller som en ponnyhäst. Totalt tacky och underbart!

  • Botten: China Glaze - Ahoy!
  • Glitter: OPI - Divine swine
  • Hjärtan: Viva la Diva - nr 121

 

Elins naglar:

  • Botten: ORLY - Oui
  • Glitter: OPI - Golden rainbow
  • Hjärtan: China Glaze - Ahoy!

 

Hejdå!

 

 

 

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0