Buteljerat hö


Jag ville göra någonting med det mörka Midtown magic från China Glazes höstkollektion Metro. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva färgen, det ser nästan svart ut på bilderna, men jag skulle säga att det är brunt med skimmer av guld och/eller brons.

För några dagar sedan var jag dessutom av en händelse inne på Ekohallen och såg en låda med nagellack för 20 kr, där jag fann ett lack med guldigt strängglitter och eftersom jag inte har något strängglitter sen innan, och det är ett märke som jag inte har någon erfarenhet ifrån så blev det att jag köpte ett. Det var faktiskt inte ett jättekul lack att ha, men det ser lite ut som hö i flaskan, och det är ju lite gulligt.

Det jag har gjort på naglarna är att jag har målat en sned tipp med Midtowm magic och fäst guldig dekortejp innan jag målat med strängglitter lite mer fluffigt vid kanten till tippen.






  • Brun: China Glaze - Midtown magic
  • Glitter: Paris memories - B500
  • Dekortejp i guld

Hejdå!




Kommentarer
Emma P

Det där blev ju riktigt snyggt. Mycket lyckad manikyr!

2012-01-20 @ 21:29:38
URL: http://sminkan.blogg.se/
Sussie

Tack så mycket! Vad glad jag blir att du tycker det!

2012-01-21 @ 11:20:10
URL: http://fastnaglad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0