Första advent

Igår var det redan första advent, den här hösten har gått så fort! Jag hade en riktigt mysig första advent med trevliga vänner och glögg. Här är mina naglar som jag helt snabbt hade slängt ihop dagen till ära.
 
Eftersom en nagel på min högerhand har gått av ända vid fästet till tippen så får ni se bilder på min vänsterhand i stället, vilket är orsaken till att linjerna inte blev så bra (jag är ju vänsterhänt). Men men, jag hoppas att ni ser att formen på de svarta linjerna har inspirerats av formen på adventsljusstakarna i alla fall, för så mycket mer avancerad nail art än så blev det inte.
 
Det röda lacket är Rock-it från ORLY, som är ett mycket fint, rött skimmerlack med lite duokromt skimmer i orange (ungefär som OPI:s The show must go on tänker jag mig) som tyvärr inte syns på nageln. Men eftersom jag har svart lack under så tänker jag att det kanske kan vara därför som det ljusare skimret inte kommer fram, jag måste testa detta igen snart utan något mörkt lack under.
 
 
 
  • ORLY - Rock-it
  • Claudia - Just black
  • Striping tape
Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0