Spice Girlstema: Mel B

Var det fler än jag som för några veckor sedan såg OS-avslutningen? Jag såg den, och ack så glad jag blev när jag till min förtjusning såg att ryktet att Spice Girls skulle uppträda var sant! Jag tror att en utav de första cd-skivorna jag köpte när jag var yngre var deras första skiva, jag gillade dem jättemycket på den tiden. Detta gav mig inspirationen att börja med ett Spice Girlstema! Så glammiga och tuffa som de fem tjejerna är så finns det knappt någon bättre inspirationskälla till manikyrer tycker jag :)
 
 


 MEL B
 
Jag tänkte göra en manikyr för varje medlem i bandet, och jag börjar med MEL B a.k.a SCARY SPICE. Valet av mönster var ganska självklart: leopard.
 


 
 
 
 
  • Bas: China Glaze - Cha cha cha
  • Guld: Depend - nr 045
  • Svart akrylfärg
Hejdå!


Kommentarer
Sminkan

Snyggt och passande till Scary Spice!

Svar: Tacktack! Ja, jag tyckte det med, tänkte först köra på mer bruna leopardfärger, men kom på att hon nog hade en hel del grönt på sig.
Sussie

2012-09-02 @ 21:32:16
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Annie

Vilken passande mani! Jag ÄLSKADE Spice Girls när jag var liten och jag kommer ihåg att min mamma tog med på en konsert i Globen med dem :D

Svar: Tack, bra att jag lyckades få till något som passade. Va, är det sant, lyllos dig! Det är stort att ha sett dem live, vilken snäll mamma du har :)
Sussie

2012-09-03 @ 19:53:39
URL: http://anniescolors.wordpress.com/
din leda

ngt som passar maj

Svar: ATT det gör! :)
Sussie

2012-09-10 @ 18:41:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0