Hello stranger!


Gosse har jag varit borta från bloggen länge! (Längre än vanligtvis vill säga, jag brukar ju vara lite halvslapp med uppdateringarna.)

Anledning är i alla fall att jag precis har flyttat. Helt ny stad och helt nytt liv. Det tog en liten tid innan jag fixade med dator och internet men även efter det så har jag inte haft tid att måla naglarna. Det har varit fullt upp med mottagning och allt sådant på universitetet som jag börjat på.

Här lägger jag upp en manikyr som jag gjorde för ganska länge sedan, i somras någon gång ("i somras" lät väldigt avlägset, det är ju fortfarande sommar även om det börjar bli lite kallt på nätterna). Men gullig är den i alla fall.
 




Lacken som jag har använt är: Mintgrönt: Re-fresh mint från China Glaze. Gult: Going bananas från Hennes & Mauritz. Rosa: Minilack nr 16 från Viva la Diva. Körsbären har jag gjort med min kära duttpenna med Viva la Divas röda lack nr 58. Stjälkarna är gjorda med Ink nail art Green. Och till blänket har jag jag bara dragit ett litet streck med ett vitt lack med en knappnål.

Hoppas att alla har det bra där ute, så hörs vi snart igen (hoppas jag :))!




Kommentarer
Frk.Fargerik

Søtt og sommerlig :)

2011-09-16 @ 19:30:44
URL: http://minfargerikeverden.blogspot.com
Sussie

Tack så mycket! Det går inte att få körsbär att inte se söta ut :)

2011-09-18 @ 14:26:09
URL: http://fastnaglad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0