Halvmånar


Det var något slags jippo på stan i förra veckan, så affärerna hade kvällsöppet med diverse rabatter och goodie bags. Inne på Kicks fick jag faktiskt en jättefin liten goodie bag som till min förtjusning bland mycket annat innehöll ett nagellack. Det var Ruby fruit från Max Factor och självklart måste jag ju prova det.

Det är ett mörkt oberginefärgat lack, snyggt och dramatiskt med ingenting som man inte har sett förut. Jag piffade till det genom att måla halvmånar med det lila glitterlacket Show it and glow it från OPI:s julkollektion från förra året.





  • Max Factor - Ruby fruit
  • OPI - Show it and glow it
Hejdå!




Kommentarer
Mona

Det var jättefint, jag tror jag måste kolla upp det irl... letar nåt auberginefärgat som lutar lite åt rött, inte lila.

2011-11-17 @ 23:33:05
URL: http://lackynails.wordpress.com
Sussie

Okej. Mina bilder är ju inte så bra, i och med att det är så mörkt nu, så lacket ser ju mest svart ut :) Men det drar lite åt rött, däremot så ser det lila ut i flaskan tycker jag. Så kolla in det irl så du får en egen bild av det :)

2011-11-19 @ 11:34:25
URL: http://fastnaglad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0