Nytt stämpelförsök


Det är mycket snyggt att matcha regnbågens alla färger, med svart, då det svarta verkligen lyfter fram de andra färgerna. Så därför tänkte jag att jag skulle stämpla ett svart Konadmönster över det holografiska lacket Greta från Make Up Store. Jag använda platta nr m65 samt Konds svarta speciallack.

Det negativa med det hela är att ifall man stämplar så blir man tvungen att använda överlack, vilket jag upplever förtar lite av holoeffekten i svagare ljus.

Återigen så har jag fått problem med min konadstämpling, mönstren vill inte lämna stämpeln och fastna på mina naglar. Jag förstår inte vad som har hänt, svampen kanske har blivit gammal och uttorkad eller något? Jag fick göra om flera gånger för att få mönstret på mina naglar, och det blev inte helt 100 i slutändan ändå, men någon gång måste man ju ge upp :) Här kommer bilder i alla fall:





Good bye!




Kommentarer
Frk.Fargerik

Wow, kjempefint!

2011-05-25 @ 22:27:08
URL: http://minfargerikeverden.blogspot.com
Sussie

Tack så mycket! Kul att du tycker det!

2011-05-25 @ 23:56:46
URL: http://fastnaglad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0