Sjung om studentens lyckliga da´r!


Igår tog min kusin studenten. Grattis! Nu är det alltså fem år sedan som man själv var nybakad student... och jag vet fortfarande inte mer om mitt liv nu, än jag visste då. Men lite mer vis måste jag nog säga att jag har blivit :)

För att vara extra piffig på examenskalaset så målade jag mina naglar med fransk manikyr som jag gjorde om till studentmössor. De blev väldigt populära måste jag säga. Men som vanligt när man ska iväg någonstans så blir det en himla stress och panik, så det blev inte riktigt någon tid till att ta bra bilder på naglarna, fick bara tillfälle till att ta några skumpande bilder i bilen, men jag tror att ni ser själva motivet ändå :)





Hurra!



Kommentarer
Nails By Desiré

Snyggt! Detta va ju en jätte rolig idé :)

2011-06-14 @ 01:52:38
URL: http://nailsbydesire.blogspot.com/
Sussie

Tack så mycket!!!

2011-06-14 @ 13:49:29
URL: http://fastnaglad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0