Gammal tapet


Jag älskar att det storblommiga, romantiska rosenmönstret på turkos botten som fanns på porslin, nu för tiden syns på både tröjor, scarfar och skor! Hade det varit tjugo år gamla kökstapeter vi hade pratat om så hade man tyckt att mönstret var smaklöst, men såhär i nyhetens behag man blir onekligen glad av blommorna som pryder det mesta :)

- Jag har använt underbara Re-fresh mint från China Glaze. Underbara, vårliga pastell! Därpå har jag gjort vita ränder med Ink Nail Art White.



Efter det har jag stämplat på lite rosor i olika hörn med hjälp av Konadplatta nr. m65 och Konads pastellrosa speciallack.



Bli inte oroliga för mina nagelband, det är ingen fara med dem, det har bara blivit lite mycket lackande och avlackande på sista tiden :)

Hejdå!




Kommentarer
Annie

Ser så härligt ut! Jag tänker dock mer på porslin än tapet... ^^

2011-06-08 @ 20:59:59
URL: http://anniescolors.wordpress.com/
Sussie

Men tack så mycket! Jaha, porslin.. porslin låter faktiskt lite roligare än tapet, så det var kul att du tyckte det :)

2011-06-11 @ 00:16:47
URL: http://fastnaglad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0