Gullregn


Lite tidigare i somras blommade gullregnen. En fin buske/träd med hängande gula blomklasar. Som guld som regnar ned faktiskt. Jag älskar grönt och gult tillsammans, så när jag var ute på promenad och fick se dessa gula blommor mot den gröna omgivningen fick jag inspirationen till denna manikyr. Som sagt, gullregnen blommade för några veckor sedan, men jag har inte kommit mig för att måla förrän nu.







Den gröna botten har jag målat med bedårande Cha cha cha från China Glazes sommarkollektion. De gula blommorna har jag gjort av prickar som jag gjort med min duttpenna i färgerna Going bananas från H & M med det mer skimrande gult lack från Depend (som jag inte har numret på) över.



Se ya!




Kommentarer
Annie

Snyggt! Blev sugen på att prova själv nu

2011-07-08 @ 06:51:04
URL: http://anniescolors.wordpress.com/
Sussie

Tack! Ja gör det, det blev inte lika snyggt på riktigt som det var i mitt huvud, så du som är så bra med dotting tools skulle nog göra det jättesyggt!

2011-07-08 @ 13:08:50
URL: http://fastnaglad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0