... with a twist


Eftersom man blir helt förtrollad av glitterlack så var jag ju tvungen att inhandla flera stycken ur OPI:s Burlesque-kollektion. Men eftersom det har varit vinter och mörkt så har jag inte haft så mycket humör för glitter, utan det har varit lite mer dova färger varvat med juliga färger så har jag inte använda något utav glitterlacken som jag köpte (fast de skimrande lacken har jag minsann använt). Men nu tyckte jag att det var dags att faktiskt använda något av Burlesque-lacken. Så det som hände var helt enkelt att jag piffade upp mitt rökblå nagellack med Sparkle-icious vilket glitter i turkost, rosa och guld passar väldigt bra ihop med Ski teal we drop, även om själva utformningen av diagonala streck inte är särskilt burlesk utan ganska ofarlig :)






Hejdå! Hoppas att ni har en mysig söndag! (Själv ska jag arbeta i natt...)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0