Teenage dream


Idag är det alltså den asfjantiga Alla hjärtans dag som ju bara är till för att affärerna ska få sälja lite extra onödigt krafs som man slänger på soptippen dagen efter... Kärlek och gemenskap borde vara en självklarhet varje dag... I och för sig finns det väl värre saker som man kan uppröras över, och lite oskyldiga, om än påtvingade, romantiska middagar är väl inte det värsta :)

I vilket fall så tycker jag ändå att rosa är en ganska fin färg och invigde idag mitt nya Teenage dream från OPI:s nya Kate Perry-kollektion. Jag tycker att detta rosa, glittrande nagellack är jättefint, det glittrar helt otroligt, men det är aningen för ljust för att detaljer som hjärtan ska synas ordentligt på en omålad nagel.










Peace out!





Kommentarer
Annie

Jättesött! Jag vill också ha TD.... Men jag vill inte betala de "svenska" OPI-priserna för det, så jag får nog vänta ett tag till....

2011-02-15 @ 09:59:35
URL: http://anniescolors.wordpress.com/
Sussie

Ja, det är verkligen jättefint, det lacket. Jag vet... nu blir det nudlar resten av denna månaden :) Var brukar du köpa lacken om du inte köper dem med de svenska priserna, är det ebay du köper från då?

2011-02-16 @ 18:44:10
URL: http://fastnaglad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0