Ski teal we drop


Då jag inte brukar trivas i blå lack, älskar jag Ski teal we drop desto mer. Det är en härlig mörkblå som inte bara är blå, utan har nsätan lite grönt i sig och blir lite mer intressant, lite dammig i tonen på något sätt (som vanligt den här årstiden så kommer färgen inte till sin rätta på bilderna). Lacket kommer med OPI:s kollektion Swiss från förra hösten och här jag har dekorerat den med silverstrimmor.

Silverstrimmorna har jag för övrigt gjort med ett nailartlack från Depend. Det var faktiskt väldigt bra, penseln var smal och lagom lång och färgen var helt okej pigmenterad så att man inte behövde fylla i en andra gång. Däremot så nöjde jag mig inte med silverstrimmorna utan fyllde i med silverglitter också.





  • Blått: OPI - Ski teal we drop
  • Silver: Depend Art Liner - nr 1060
  • Silverglitter: Ink Nail Art - Silver Glitter

Ta det lugnt i backarna!

 

 

 

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0