Ser du stjärnan i det blå (svarta)


Vem har lyckats missa Isa Doras julkollektion innehållandes lacket Black galaxy? Inte jag i alla fall, eftersom det är många som har lovordat det så ville ju jag också testa :) Det är verkligen glittrigt och fint, däremot så måste jag säga att glittret i regnbågens alla färger inte alltid visar dig, i lite dovare belysning så tycker jag att man mest bara ser silverglitter. Men det är så klart fint ändå!

Självklart måste jag dekorera med någonting, så det fick bli att jag stämplade på några vita stjärnor. Passande med tanke på namnet och lacket i sig som, liksom många andra redan har påpekat, ser ut som en riktigt stjärnhimmel.





  • Svart: Isa Dora - 728 Black galaxy
  • Vitt:Konad - Special Nail Polish - White pearl
  • Konadplatta nr m14

Bye bye!


Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0