Nyårsmanikyren

Hej och gott nytt år på er allihop! Jag hoppas att ni hade en bra nyårsafton och att det nya året har börjat bra. Här hos mig rullar nu tv:n med Ivanhoe i bakgrunden i sedvanlig ordning. 
 
På nyårsafton såg mina naglar ut på detta sätt, inget speciellt, ganska enkla och vanliga naglar med fyrverkerier, men lacket Wild at heart som har jag som grund är ett riktigt vackert lack som passar väl på nyårsafton.
 
 
 
  • Color Club - Wild at heart
  • Depend Art Liner - nr 1060
  • Depend Art Liner - nr 1061
  • Ink Nail Art - Silver Glitter
Gott nytt år!
 


Kommentarer
Sminkan

jag tycker det var en fantastiskt fin nyårsmanikyr!

Svar: Tack så mycket, det var kul att höra att du tycker det! Din nyårsmanikyr var ju fantastisk den med!
Sussie

2013-01-01 @ 21:05:39
URL: http://www.sminkan.com
Anton 2013

Väldigt fina fyrverkerier! :)

Svar: Hej, Anton 20213 :) Tack så mycket, men jag gissar att de inte är lika fina som dina riktiga fyrverkerier var.
Sussie

2013-01-05 @ 20:44:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0