Hemma igen (nagelorelaterat)

Hej! Nu är jag hemkommen från vackra Alperna där jag har försökt mig på att åka slalom. Det har varit en fantastiskt bra resa med strålande sol och vackra, snöklädda bergstoppar, cappuccino i backen och absolut inget nagellack. Så idag blir det inget nagelrelaterat inlägg, utan ni får en bild från resan.
 
Här får ni faktiskt den första bilden på mig själv på denna blogg. Såhär glad var jag efter att ha tagit mig ned för RÖDA backar :) Och den fina orange hjälmen :)
 
Turligt nog har jag klarat mig från att bryta några fingrar eller armar, men naglarna däremot är det värre med :) Men jag har några manikyrer som jag gjorde innan jag reste så att jag har några bilder att publicera den kommande veckan.
 
Hejdå!
 


Kommentarer
Marita och Jan

Vad härligt det ser ut.Det var ett jättefint kort.

Svar: Tack så mycket, det var väldigt härligt och jättefin utsikt!
Sussie

2013-01-30 @ 18:59:43
...

Söt :)

Svar: Åh, en hemligt beundrare? Tack så mycket :)
Sussie

2013-02-19 @ 21:59:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0