Funky french

Hej! Idag är det måndag och jag har blått lack på naglarna och som alla i bloggosfären vet så har bloggaren Mrs Data mrsdata.blogspot.se instiftat "Blå Måndag" vilket ju passar perfekt. Så jag tänkte att jag för första gången skulle delta i detta. Klicka dig gärna in på hennes blogg och njut av fina bilder.
 
Jag har en funkty french med ett av Bohemian-lacken som China Glaze gav ut i höstas. Som nog alla vet vid det här laget skulle kollektionen bestå av duokroma lack, vilket de inte riktigt levde upp till, men himla fina är några av lacken ändå. Så här är alltså en kombination av två olika finishar i en liknande färgskala.
 
 
 
 
 
  • China Glaze - Deviantly daring
  • OPI - Ski teal we drop
Hejdå!


Kommentarer
Lela

Trevlig manikyr och fina bilder!

Svar: Tack så mycket! Och tack var roligt att du tycker att bilderna var fina, jag är verkligen ingen fotograf och har en gammal kamera, så det var kul att du tyckte om bilderna.
Sussie

2013-01-14 @ 20:28:48
URL: http://www.lelack.se
din leda

gillade verkligen detta! önskar att jag kunde ha sånna naglar!

Svar: Tack! Ja, det är ju det som är den ständiga kampen, att kunna få naglarna att bli långa :)
Sussie

2013-01-15 @ 04:27:33
Sminkhörnan

Rysligt snyggt, lack, applicering OCH bilderna. =)

Svar: Nämen, tack så mycket! Gud vad kul att höra, att det var såå lyckat :)
Sussie

2013-01-15 @ 11:56:23
URL: http://sminkhornan.spotlife.se
Michan- Beauty by M

Himla fin manikyr!
Förstår inte hur jag kunnat missa din blogg faktiskt,men nu är jag här och upp åker den på bloglovinlistan :)

Svar: Tack så jättemycket! Nämen oj, tack, det var snällt sagt, så roligt att höra och varmt välkommen att följa mig. :)
Sussie

2013-01-15 @ 22:45:53
URL: http://beautybym.se
Sminkan

Jättesnyggt! Jag gillar funky french-manikyrer.

Svar: Tackar så mycket! Ja, jag gillar dem också, fattar inte varför jag inte har gjort någon riktigt funky french förut? Det måste det bli ändring på :)
Sussie

2013-01-18 @ 19:24:39
URL: http://www.sminkan.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0