Mer rosa

Hej! Nu har det kommit riktigt mycket, mysig snö här så det börjar gå upp för mig att det snart är december. Jag har sett roliga nailart-utmanignar för december, nedräkningskalendrar kan man ju nästan kalla det, som man blir så sugen på att vara med på. Men så lite tid som jag har haft för nagellack de senaste veckorna så tror jag inte att det kommer att bli bättre på den punkten. Det är kul och glädjande att se att ni tittar in på min blogg ändå, fast det är så tomt med inlägg här :)
 
Jag slänger in en manikyr som jag gjorde för några veckor sedan med ett strängglitterlack som ORLY gav ut med en slags uppmärksamhetskollektion för bröstcancer i oktober och fast att det inte är oktober längre betyder ju inte det att bröstcancer, och allt som begreppet "rosa" står för, inte finns längre, så ni får se lacket nu i stället. Det glittrar något ofantligt i flaskan, men på naglarna blir det ju inte lika hög glitterfrekvens eller vad man ska säga :) Jag kombinerade strängglittret med dekorationstejp som fantastiskt nog är i nästan samma färg som strängglittret :)
 
 
 
 
 
  • ORLY - Be brave
  • China Glaze - Pelican gray
  • Essie - Bagle jangle
  • Lila dekorationstejp/striping tape
Trevlig helg på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0