Alexis gradient

 Här har vi Alexis från Gina Tricot som jag har sett på många bloggar tidigare i höstas och det förstår man, så fint som det är! Jag skulle väl säga att det är rött med en rosa ton. Jag gav det lite mer dimension genom att svampa på det rosa glassflecklacket 108 degrees över tipparna och guldigt längst ned. Eftersom Alexis och 108 degrees har samma typ av skimmer smält de ihop väldigt bra, nästa så bra att det knappt syns att jag svampat :)
 
 
 
 
 
 
 
 
  •  Gina Tricot - Alexis
  • China Glaze - 108 degress
  • Max Factor - Ivory
Hejdå!
 
 


Kommentarer
Sminkan

Snyggt!

Svar: Tack så mycket!
Sussie

2012-11-17 @ 16:49:29
URL: http://www.sminkan.com
din leda

Ooh... det var skiit fiint, skatt!

Svar: Va, menar du det!? Tack, vad snäll du är!
Sussie

2013-01-13 @ 19:35:02
din leda

nej jag ljög O_o

Svar: Höhö.
Sussie

2013-01-14 @ 02:02:43
din leda

..ärligt.. det var väldigt fint, skatt!

Svar: Tack, skatt!
Sussie

2013-01-14 @ 02:03:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0