Electric beat


Idag testade jag ett blått lack ur Electropop, nämligen Electric beat. Jag gjorde också lite nail art över det med ännu ett lack från China Glaze vårkollektion, nämligen Kinetic candy. Dessutom passade jag på att använda en ny striping brush som Isa Dora har lanserat med sin vårkollektion. Jag fick penseln med när jag köpte två av deras lack för några veckor sedan, så jag tänkte att jag skulle passa på att prova den nu.

Jag tycker inte att penseln var så bra egentligen, jag har två striping brushes sen innan, vilka jag nog föredrar. Dels för att Isa Doras är några strån bredare (vilket inte är så stort problem då det ju går att klippa dem tunnare) men mest för att den känns stelare och inte så följsam som de jag har. Däremot så har jag köpt de som jag hade sen innan över internet, så Isa Doras pensel är ett bra alternativ ifall man inte vill handla över internet utan köpa i en fysisk affär.





 

  • China Glaze - Electric beat
  • China Glaze - Kinetic candy

Hejdå!

 

 

 

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0