I nederkant


Hej, det var ett tag sedan jag bloggade... men nu är tentor, labbrapporter och mitt första år på universitetet avklarade, så förhoppningsvis ska jag hinna lägga upp lite inlägg i sommar. :)

För att fira "sommarlovet" ville jag göra någonting färgstarkt och somrigt, och gradienter i korall är väl någonting som man kan säga "gäller" i sommar. Någonting mer som jag har förstått är lite nytt, är att "rama in" nagelbandet, så det var den tanken som låg till grund för min design.

Gradienten av olika röda/rosa/korallfärger syns inte så väl på bilderna, då det är tre ganska nära färger. Men Make Up Stores Carola som jag har längst ut på tippen har ett blått skimmer som ger ett ganska friskt och fint intryck när det väl kommer fram, i vissa vinklar.





  • Bas: China Glaze - Make some noise
  • Mellan: China Glaze - Wicked style
  • Tippen: Make Up Store -Carola
  • Svart akrylfärg
Hejdå!
Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0