Varnings-tejp-manikyr

Geting, cirkus/clownbyxor eller varningstejp... vilket man än associerar denna mani med så var det ingen tanke med manin från början... Men det blev fint i alla fall och fast jag egentligen inte har varit så inne på halvmånemanikyrer förut så tror jag nu att det kommer att bli fler i framtiden.
 
Denna manikyr tycker jag ger ett intryck av längre naglar, även om mina naglar för närvarande är längre än jag har lyckats få dem att bli på länge (för att jag inte har utsatt dem för så mycket diskning och annat plågsamt arbete måste jag skamset erkänna). Att långrandigt ger en illusion av långsmalhet har man har förut, men jag tror även att halvmånedesignen, eller den omvända franska manikyren som man också kan säga, ger ett intryck av längre naglar.
 
 
 
(Denna bild bara för att den oroliga designen ska bli ännu mer orolig)
  • Hennes & Mauritz - Going bananas
  • Svart akrylfärg, svarta rhine stones, svarta beads samt tejp som mall för ränderna.
Hejdå!


Kommentarer
Annie

Vad coolt!

Svar: Tack så mycket! Hade från början tänkt att det skulle bli mer sött (fast det blev det ju inte), men att få höra att det är coolt är ju mycket bättre! :)
Sussie

2012-07-02 @ 20:09:25
URL: http://anniescolors.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0