I'll have a blue chritmas...

...without you...
 
Hej, nu är jag hemma hos mina föräldrar och julmyser till Elvis Presleys julskiva med precis nyklädd gran. Skönt att äntligen vara lite ledig, så att man efter denna stressiga höst kan få tid för lite mer nagelmåleri.
 
Detta är ett så oerhört vackert nagellack att jag blir helt betagen! Det är Polar nights från Isa Doras julkollektion. Det är en mörkblå bas som silvrigt smått glitter och större hexagonglitter samsas i. Det är ett bra lack, för det täcker med två lager, och i och med att basen är så pass täckande blir glittret lite dolt av färgen så att det ser ser lika djupt ut som en polarnatts himmel.
 
Denna jul verkar vara något av ett granens år i nagelvärlden och även här har jag dekorerat med en snirklig variant av gran som jag har målat med silvrig akrylfärg, dekorerat med en stjärnformad rhinestone samt små silverbeads.
 
 
 
 
  • Isa Dora - Polar nights
  • Silvrig akrylfärg
  • Stjärnformad rhinestone, silverbeads
God jul!


Kommentarer
Anton

Spejsat! :)

Svar: Oh yeah!
Sussie

2012-12-28 @ 03:24:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0