Editorial

Detta är en manikyr som jag gjorde för några veckor sedan, i november. Det är ett duokromt lack från Color Club, som väl är lite åt Peridot-hållet skulle jag gissa, även om mina bilder kanske inte är de bästa. Det skiftar mellan brons/guld och grönt, som ni ser syns penseldragen lite på bilderna, men det är inget som man tänker på i verkligheten, så jag tycker att det är ett mycket fint lack.
 
Dessutom gjorde jag lite nail art i form av hjärtan i lite "skiss"-stil kanske man kan kalla det.
 
 
 
 
 
 
  • Color Club - Editorial 
  • Svart akrylfärg
Hejdå!


Kommentarer
Antonfisk

Söta hjärtan. :) Bra bilder! :)

Svar: Ja, visst är de!!! Tack, det var snällt sagt...
Sussie

2012-12-15 @ 03:02:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0