Andra advent med julgran

Hej! Idag är det ju andra advent, så jag tänkte slå till med ett blogginlägg igen :) Dagens manikyr har jag tagit rakt av från en tutorial som den fantastiskt skickliga bloggaren nailside.blogspot.co.uk har gjort! Så fort jag såg denna manikyr blev jag helt såld och visste att jag var tvungen att göra den själv någon gång. Den är så snygg men ändå enkel att göra, så enkel att även den sida som jag gjort med "fel" hand går att visa :)
 
Lacket som jag har i basen är Cast a spell från China Glazes Halloweenkollekion från i höstas. Det är ett fantastiskt lack, "nästansvart" med grönt och guldigt skimmer i och det täcker med endast ett lager!
 
 
 
 
  • China Glaze - Cast a spell
  • China Glaze - Passion
  • Stjärnformad rhinestone
Hejdå!
 


Kommentarer
Anonym

Vackra julgran! Thank your for your comment on my blog. :-D

Svar: Tack, thank you! :) Of course, your tree was better :)
Sussie

2012-12-09 @ 14:20:54
URL: http://nailside.blogspot.nl/
Sara / Prettypolish

Så snyggt! Elegant men ändå inte för mycket, perfekt julnailart! :) //Sara

Svar: Tack så mycket! Så roligt att du gillar den, det skulle vara snyggt att göra den med rött också, ska se om jag hinner prova det innan julen är över :)
Sussie

2012-12-22 @ 17:32:34
URL: http://prettypolish.blogg.se
din leda

...JAG VILL HA!!! (i julklapp kanske?)

Svar: Vad vill du ha? En manikyr gjord av mig kanske :) Är det nagellacket som du vill ha? Det är ju lite i din stil, lite svart sådär :) Om du är snäll kanske du kan få det, men då får du ju komma hem till mig så att jag kan ge det till dig.
Sussie

2013-01-13 @ 19:38:27
din leda

nagelacket och maikyr å trip till dig å massa kramar!!!!

Svar: Ojoj, det var en lång önskelista :) Men nog inte omöjlig att besannas.
Sussie

2013-01-14 @ 02:01:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0