Undersidan av nageln

Jag är ledsen att jag tar upp er tid med dessa dåliga bilder... men jag tänkte att jag ändå skulle visa lite livstecken här på bloggen. För att fira att mina naglar har blivit långa gjorde jag en sån där manikyr när man målar undersidan av nageln i en avvikande färg. Dock så är mina bilder för dåliga och färgerna för lika för att man ska se effekten. Så det blev lite fail detta, men som sagt, lägger upp det bara för att visa lite livstecken.
 
 
 
 
  • China Glaze - Flirty tankini
  • China Glaze - 108 degrees
Hejdå!
 


Kommentarer
Sminkan

Coolt. Får mig att minnas mina press-on naglar från när jag var liten. Inte för att de hade olika färg på ovan- och undersidan men för att det är enda gången jag haft färg på undersidan av tippen. vet inte om jag vågar prova det här men som sagt, en cool idé. Jag minns när ChG hade Lubu Heels och den röda, Ruby Pumps, i en sådan här manikyr. funderade då med, men vågade inte.

Svar: Tack! Haha, tur att man naglar inte ser ut som lösnaglar annars då :) Jaha, det har jag inte sett, själv har jag fått denna idén från en video med Robin Moses. Fast om du vill göra det så vågar du nog, har man hyfsat långa naglar så går det bra. Fast det beror på hur obehagligt man tycker det är med lack på huden, har fått intrycket på din blogg att du är ganska bestämd när det gäller att få lack på huden :)
Sussie

2012-08-26 @ 16:17:42
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Emma P

Det ser så jävla häftigt ut men jag är så rädd att det ska va omöjligt att få bort och att nageln ska försvagas över att man har massa remover under den så jag fegar och törs inte riktigt...

Svar: Tack så mycket, det är ju en lite annorlunda effekt. Jag trodde också att det skulle vara svårt att få bort, men det gick jättelätt, för jag hade ju inte kommit åt att måla nagellack ändå nere vid huden där "sorgkanterna" blir. Jo, det kanske inte är helt bra med remover alltid, men någon gång ibland skadar nog inte så mycket :)
Sussie

2012-08-26 @ 22:04:15
URL: http://sminkan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0