Liseberg!

Jippie, jag var på Liseberg förrförra veckan och gissa om jag hade ett passande lack för det :) Jag älskar att åka karuseller, men det märks att man blir mesigare och mesigare ju äldre man blir, det måste erkännas... Men i vilket fall så hade jag en förträfflig dag i glada vänners lag!
 
Nagellacket som jag bar var det gröna neonlacket I'm with the lifeguard från China Glazes sommarkollektion Summer Neons som precis har Lisebergskaninens färg, och till det så matchade jag med det mest passande rosa lacket som jag hade hemma.
 
 
 
 
  • China Glaze - I'm with the lifeguard
  • China Glaze - Dance baby
 
Jag var alltså i Göteborg samma helg som Bruce Springsteen spelade, och gissa om jag är avundsjuk på de som hade biljetter! Därför länkar jag in en bonuslåt idag med! Bruce Springsteen - The river.
 
Hejdå!


Kommentarer
Sminkan

Ser ut som någons slags godis! Smarrigt!

Svar: Haha, ja visst gör det, lite som glassen Twister nu när du säger det... Fast jag är mer för choklad än sånt här färgglatt godis :)
Sussie

2012-08-08 @ 23:40:28
URL: http://www.sminkan.blogg.se
din leda

fint

Svar: Tack så mycket!
Sussie

2012-09-10 @ 18:39:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0