Hjärtan och stjärnor

En dag nu i sommar var jag i Köpenhamn med en vän, vi gick på Ströget och kikade och så var vi på Tivoli (men åkte inga karuseller, jag skulle trots allt åka till Liseberg någon vecka senare). En solig och härlig dag var det och där på Ströget så hittade jag givetvis ett nagellack.
 
Det är en genomskinlig bas med glitter i grönt, orange, gult och turkost och framförallt (anledningen till att jag köpte det) blänkande turkosa hjärtan och silvriga stjärnor. Det kostade 20 danska kronor och innehåller 18 ml, inte så farligt dyrt alltså.
 
Eftersom det inte var någon färg i basen så har jag på bilderna ett ljust lila skimmerlack under som jag inte har namnet på. Detta är en mycket glittrigt och fint lack men det var otroligt svårt att få upp hjärtanen stjärnorna på penseln. Det var ju inte som t.ex. Nothin' Mousie 'bout itdär man bara behöver dutta ut hjärtanen "manuellt" så att säga, utan man fick verkligen anstränga sig för att verkligen få upp paljetterna på penseln ens, men när man väl fått det gjort så var det fint.
 
 
 
 
 
  • Trend Accessories - nr 39
Hejdå!


Kommentarer
din leda

...jag har ett likadant ^^

Svar: I know! För att du har så bra smak :) Har du använt det något mer?
Sussie

2012-09-10 @ 18:40:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0