Höstlack från Anchors away


Nu börjar man ändå bli lite sugen på de höstliga, murriga pastellerna, och vad passar inte bättre då än China Glazes lila-taupefärgade lack Below deck - som ju ironiskt nog är från årets vårkollektion. Jag gillar det jättemycket med har inte varit så sugen på det under sommaren, nu bär jag det däremot gladeligen igen.

Dålig fantasi som jag hade så gjorde jag likadana kronblad som jag gjorde på min prästkragspastell. Jag gillar denna manikyren, det blir så skönt för ögat att vila mot den murriga, lilaaktiga färgen tillsammans med vitt. (Och så adderade jag dessutom glitter med Ink Nail Art Silver glitter längs kronbladen och självklart högglansigt överlack och en rhinestone som grädden på moset.)

M E N : Bilderna blev urkassa. Below deck behöver verkligen ljus för att det lila ska synas, och så här års är det inte varje dag som solen visar sig så mycket. Dessutom har jag som nämnts ny dator med en skärm som inte är så bra på färgåtergivning som min förra, så jag är inte ens säker själv på hur bilderna verkligen ser ut :)

Nåväl, här kommer bilderna för att ni ska se mönstret i alla fall, och efter denna långa utläggning är det ju beundransvärt om någon fortfarande läser :)





Hade!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0