Nail art


Detta lack från Viva la Diva är så otroligt vackert. Lila är ju jättesvårt att fånga på bild, det blir mer blått än vad det är i verkligheten. Detta lack är varmare än på bilderna (de två sista bilderna är väl lite sannare än de första), det är mörkt i grunden men med skimmerpartiklar i ljusare rosa, lila och blått. Det sprakar riktigt mycket om det.

Dekorationen känner nog alla, som har sett Love4nails videor på youtube, igen. Det var i alla fall så jag lärde mig tekniken med blommorna. Det är superenkelt att göra och blir så himla fint och gulligt. Det jag har gjort är alltså att jag har duttat blommorna och bladen med en duttpenna och så satt en transparent sten i mitten av blomman.









  • Viva la Diva - nr 121
  • Isa Dora - 302 White dream

Hejdå!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0