Nytt till samlingen.


Jag skulle tillbringa fredagseftermiddagen med att storhandla på Coop, helt vuxet :) Men så upptäckte jag att det fanns ett Lindex precis intill, varför jag på impuls slank in en stund och lyckades komma ut med fem st nya nagellack :) De reade nämligen ut nagellack från Depend för 12.50 kr styck. Det var lite mer somriga färger som reades ut så klart, men det är ingenting som jag låter mig störas av, det finns alltid tillfälle att bära dem ändå. Det var lack nr 220 och 222 från årets vårkollektion, nr 246 och 245 från årets sommarkollektion samt nr 069 som jag inte vet riktigt var det kommer ifrån :)



Från vänster:
  • 096
  • 220
  • 222
  • 245
  • 246
Hejdå!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0