Life preserver


Nu måste man ju lägga på ett kol om man ska hinna använda vårfärgerna innan sommarfärgerna kommer. Så idag har jag använt Life preserver från China Glazes vårkollektion Anchors away. Det är en orangeröd tegelfärg, en intressant färg som är ny på mina naglar. Den är snygg, även fast jag egentligen är svag för riktigt glittrande överdådiga kawaiinaglar. Rött, lila och rosa är lättburet på naglarna och fast jag uppskattar mer intressanta färger så blir det väl de lite klyschiga, om man kan kalla dem det, färgerna som jag oftast känner gör sig bäst på mina naglar. Därför är det lite skönt, lite svalkande att ha den här färgen. Den ger lite paus från allt oroligt glitter och känns lite rejäl och lite ny.




So long, sailor!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0