Glassgubbe


Sommar och sol och underbara färger! Någonting som är sommar är pinnglass och någonting som är pinngalss är GB Glace. Och när jag fick hem mina tre lack från China Galzes sommarkollektion gav färgerna mig inspirationen till att göra denna GB Glassgubberandig manikyr.







Jag har använt det rosa 108 Degrees från China Galze som botten och därpå med en tunn detaljpensel målat ränder med korallröda Mango orange från Mavala, orangea Tangerine från Mavala samt det lila Señorita bonita från China Glaze.



Hejdå!





Kommentarer
Glassanton

Häftig! Jätteläcker! =) Vad roliga idéer du får! Och inspiration från så oväntade håll! :)

2011-07-30 @ 01:02:01
URL: http://tarningsspelaren.blogg.se/
Sussie

Haha, tack så mycket! Det kändes faktiskt ganska läckert på naglarna också. Vem hade kunnat vänta att en glassälskare som jag skulle få inspiration från just glass.

2011-07-30 @ 16:48:40
URL: http://fastnaglad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0