San Francisco


Jag tycker att detta såg lite ut som en San Franciscodrink, med skiftningarna av apelsin och grenadin :)

- Jag har använt ett rosa lack, nr 48 från Viva la Diva på tippen. Över det har jag duttat ett gult skimmerlack från Depend (som jag inte kan se numret på) med en make up-svamp för att få fram skiftningen mellan färgerna. Över det har jag målat med det underbara guldglitterlacket från OPI vid namn Golden rainbow. Över allting stämplade jag två fjärilar i gult. Jag använde Konads pastellgula speciallack och platta nr m66. Jag tog gult till fjärilarna eftersom jag ville att de bara skulle synas lite subtilt, men resultatet blev faktiskt att de blev lite för dolda och subtila :)





Vink vink!




Kommentarer
Maria

Mycket snyggt, naglar helt i min smak, gillar sommriga drinkar!

2011-08-02 @ 09:42:23
Sussie

Tack, Maria! Ja, det är ju mycket roligare än att gå runt med t.ex. Jack & Cola på naglarna, det känns ju inte så roligt :)

2011-08-15 @ 23:41:19
URL: http://fastnaglad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0