Gradient med fjärilar

Hej! Idag är det söndag, och Lela på lelack.blogspot.se har idag gradient som tema för sin NailArt Sunday och självklart är jag med på ett så bra tema!
 
Jag har gjort en gradient i två rosa nyanser och gjort mönster med samma färger fast på motsatt sida av nageln. I mitt huvud skulle detta bli en cool effekt, men jag är inte helt nöjd med dessa naglar faktiskt. Just de rosa färgerna (de blev faktiskt snyggare på bilderna än i verkligheten, för på riktigt är den mörkare färgen lite illrosa och den ljusa mer i en lila färgskala) och det faktum att jag gjorde just fjärilar och hur klumpigt fjärilarna är gjorda får det hela att se lite fjantigt ut, jag kan inte riktigt sätta ord på det, det är bara en känsla. Så kan det gå :) Men jag ska inte klaga, de får vara kvar på naglarna till veckan som kommer, de är fortfande fina även om de inte blev exakt som jag hade tänkt mig.
 
 
 
 
  • OPI - Panda-monium Pink
  • China Glaze - Dance baby
Hejdå!


Kommentarer
Michan- Beauty by M

Jag dör vad snyggt! :D

Svar: Åh, tack så mycket!!
Sussie

2013-03-03 @ 18:33:55
URL: http://beautybym.se
Lela

Förstår faktiskt inte alls hur du menar i din text. Tycker det ser hur fint ut som helst!

Svar: Hm, inte meningen av låtsas vara självkritisk. Jag kan inte förklara riktigt, det är bara en känsla jag får. Men det ser faktiskt mycket mjukare och finare ut på bilderna än i verkligheten. I verkligheten så är den ljusa färgen lite mer lila och den mörka färgen illrosa så färgerna harmoniserade inte med varandra som jag hade tänkt att de skulle göra. Tack för komplimangen :)
Sussie

2013-03-03 @ 19:36:02
URL: http://www.lelack.se
Sandra

Jag tycker inte det ser tacky ut, snarare diskret och fint :)

Svar: Tack så mycket! Det ser faktiskt mjukare och finare ut på bilderna än i verkligheten, i verkligheten så är den rosa för illrosa, så den rosa fjärilen blev lite in your face eller hur man ska säga :)
Sussie

2013-03-03 @ 21:14:22
URL: http://allcolouredup.blogspot.se
Tove

Hmmm, bilderna måste verkligen skilja sig från verkligheten för på min skärm ser det inte det minsta tacky ut.. Jag tyckte att det var skitsnyggt och funderar på att sno idén rakt av.. =) Hoppas att det är okej.

Svar: Jag tror att jag lät lite för kritisk när jag skrev mitt inlägg än jag faktiskt var. Det var mest att färgerna inte harmoniserade på det sättet som jag hade tänkt mig i förväg. Men ja, bilderna skiljer sig faktiskt ganska mycket från verkligheten, för den rosa fjärilen blir lite "in your face". Ja gör det, det är ju en jättefin komplimang att du vill göra det, så det ska jag absolut hålla utkik efter att få se din version! :)
Sussie

2013-03-03 @ 22:30:50
URL: http://nailme.blogg.se
Manton

Åhh vad fin! :D

Svar: Åh, tack Manton! :)
Sussie

2013-03-03 @ 23:44:19
Annefia

Tycker som dom andra att det ser ursnyggt ut på bilderna i alla fall. Och wow vilken mjuk och imponerande gradering du fått till. Färgerna bara flyter ihop utan minsta skarv.

Svar: Tack så mycket! Oj, det var snällt sagt, men ja, själva övergången blev jag faktiskt ganska nöjd med själv :)
Sussie

2013-03-04 @ 17:40:53
URL: http://blogg.fialand.com/
Gelic' nail art

Åh, det här blev ju supersnyggt! :D Toppenbra gjord gradient och tycker fjärilarna vart bra också, gillade att färgerna inverterades. Bilderna vart superbra också. Ser ju att du skriver att färgåtergivningen blev sådär i det här fallet, men så kan det ju vara ibland. Tycker iaf att du ska vara nöjd med detta, även om jag själv känner igen att man kan bli himla missnöjd över manikyrer som andra gillar väldigt mycket. Man är nog för självkritisk ofta. :)

Svar: Men tack, tack och tack! :) Ja, det kan vara så ibland kanske, nu i efterhand börjar jag tänka att jag kanske överreagerade lite i söndags när det var nygjort :)
Sussie

2013-03-05 @ 20:19:47
URL: http://gelicnailart.blogspot.se/
Bam

Tycker att det ser riktigt fint ut, önskar att jag kunde göra sånt! :)

Svar: Hej! Vad roligt att du har hittat in på min blogg :) Tack så mycket.. det kan du säkert :)
Sussie

2013-03-10 @ 14:40:00
URL: http://bamsbox.blogspot.com
Sandra - nykär och nagellacksnörd

Den här var fin! Riktigt ljuv

Svar: Hej! Vad roligt att du har besökt min blogg! Tack så mycket, det var ljuva ord :)
Sussie

2013-03-15 @ 09:22:04
URL: http://hotnailpolish.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0