Testing


Jag har inte haft tid att måla mina naglar än med alla nya verktyg som jag har köpt. Däremot så har jag hunnit övningsmåla lite på lösnaglar. Lösnaglar är bra. Man behöver inte oroa sig för torkningstiden på lösnaglar eftersom de kan ligga och torka i lugn och ro medan man själv gör annat kul, produktivt som att diska med sina händer.

Här har jag övat på tunna, tunna streck med nailartlack. Vissa av linjerna tycker jag blev fina, medan andra blev lite smetiga i spetsarna. Men helt klart godkända för en amatör :)



Här har jag invigt tejpen. Jag tog den gröna tejpen och matchade med de fyndiga färgerna grönt och grönt! Jag har varit för tveksam och fingrat med tejpen innan jag äntligen har lyckats sätta på den rakt på nageln, så det syns att den har blivit lite sliten i kanterna och bucklig, men fint ändå tycker jag. För en amatör alltså :)



Väl mött! Hoppas att vi ses på måndag, då planerar jag att ta mig tid att måla naglarna igen.





Kommentarer
Anton D.

Dom gröna var jättefina ju! :)

2011-01-25 @ 21:19:11
Fastna Glad

Tycker du verkligen det? Tack, vad snällt sagt! Det är "Misteltoe kisses" och "Jolly holly" från China Glazes julkollektion :)

2011-01-27 @ 01:28:10
URL: http://fastnaglad.blogg.se/
A.D.

Ahh, Green Christmas alltså... :) Ja, dom var läckra.. Den blå är inte så dum den heller, väldigt fin lite lagom ljus nyans som ett vackert glas... :-)

2011-01-27 @ 23:47:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fastnaglad

I´m only in it for the fun.

RSS 2.0